Dialog Social - Reprezentativitate sindicate
Informare modificare adusa Codului Muncii de OUG 117/04.10.2021
Inspectia Muncii Bucuresti - pagina noua de Facebook
Informare modificare - L.156_2020 - privind protectia cetatenilor romani care lucreaza in strainanate
Informatii privind activitatea de Administrare, monitorizare relatii de munca, zilieri si contracte colective
Nota referitor cont IM in reteaua de socializare Facebook
Principalele modificari ale Codului Muncii
Lista societatilor inregistrate ca agenti de plasare a fortei de munca in strainatate
Formulare agentii de plasare a fortei de munca
Campanie de informare a cetatenilor romani care pleaca la munca in strainatate
Protejarea muncitorilor prin licentiere - lucratori in Marea Britanie
Ghidul lucratorilor romani in strainatate pentru: Marea Britanie, Cipru, Ungaria, Italia si Spania
Modul de exercitare de catre cetateni a dreptului de a adresa autoritatii sau institutiei publice petitii
Modalitatile de contestare a deciziei autoritatii sau institutiei publice in situatia in care persoana
se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate
Lista categoriilor de documente produse sau gestionate de ITM Cluj
Lista documentelor care contin informatii de interes public
Noul cont IBAN
PETITII
Prin petitie se intelege cererea, reclamatia, sesizarea sau propunerea formulata in scris ori prin posta electronica, pe care un cetatean sau o organizatie legal constituita o poate adresa autoritatilor si institutiilor publice centrale si locale, serviciilor publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe centrale, companiilor si societatilor nationale de interes judetean sau local, precum si regiilor autonome.
Model sesizare
ACCESUL LA INFORMATIILE DE INTERES PUBLIC
Impotriva refuzului explicit sau tacit al angajatului desemnat al unei autoritati ori institutii publice privind accesul mijloacelor de informare in masa la informatiile de interes public, se poate depune reclamatie la conducatorul autoritatii sau al institutiei publice respective in termen de 30 de zile de la luarea la cunostinta de catre persoana lezata.
Model reclamatie administrativa
Contul in care se vor vira taxele pentru prestari servicii(extras Revisal,adeverinta de vechime,structura personal angajatori,numar salariati angajatori) este:
RO17TREZ2165032XXX023472, deschis la Trezoreria Cluj, CUI: 12329865
Contul in care se va vira contravaloarea registrului de zilieri este: RO40TREZ2165005XXX014611
Inceputul Paginii
|