Dialog Social - Reprezentativitate sindicate


        Informare modificare adusa Codului Muncii de OUG 117/04.10.2021

        Inspectia Muncii Bucuresti - pagina noua de Facebook

        Informare modificare - L.156_2020 - privind protectia cetatenilor romani care lucreaza in strainanate

        Informatii privind activitatea de Administrare, monitorizare relatii de munca, zilieri si contracte colective

        Nota referitor cont IM in reteaua de socializare Facebook

        Principalele modificari ale Codului Muncii


        Lista societatilor inregistrate ca agenti de plasare a fortei de munca in strainatate

        Formulare agentii de plasare a fortei de munca


        Campanie de informare a cetatenilor romani care pleaca la munca in strainatate

        Protejarea muncitorilor prin licentiere - lucratori in Marea Britanie


        Ghidul lucratorilor romani in strainatate pentru: Marea Britanie, Cipru, Ungaria, Italia si Spania


      Modul de exercitare de catre cetateni a dreptului de a adresa autoritatii sau institutiei publice petitii


        Modalitatile de contestare a deciziei autoritatii sau institutiei publice in situatia in care persoana
            se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate



        Lista categoriilor de documente produse sau gestionate de ITM Cluj


        Lista documentelor care contin informatii de interes public


        Noul cont IBAN









         PETITII

             Prin petitie se intelege cererea, reclamatia, sesizarea sau propunerea formulata in scris ori prin posta electronica,
      pe care un cetatean sau o organizatie legal constituita o poate adresa autoritatilor si institutiilor publice centrale si locale,
      serviciilor publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe centrale, companiilor si societatilor nationale de
      interes judetean sau local, precum si regiilor autonome.

               Model sesizare


         ACCESUL LA INFORMATIILE DE INTERES PUBLIC

             Impotriva refuzului explicit sau tacit al angajatului desemnat al unei autoritati ori institutii publice privind accesul
       mijloacelor de informare in masa la informatiile de interes public, se poate depune reclamatie la conducatorul autoritatii
       sau al institutiei publice respective in termen de 30 de zile de la luarea la cunostinta de catre persoana lezata.

               Model reclamatie administrativa





        
Contul in care se vor vira taxele pentru prestari servicii(extras Revisal,adeverinta de vechime,structura personal angajatori,numar salariati angajatori) este:

RO17TREZ2165032XXX023472, deschis la Trezoreria Cluj, CUI: 12329865

Contul in care se va vira contravaloarea registrului de zilieri este: RO40TREZ2165005XXX014611




Inceputul   Paginii